.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سرپرست اداره کل صمت مازندران خبر داد:
رفتار نامناسب رئیس اتحادیه خبازان با بانوی کلاردشتی در کمیسیون نظارت بررسی می‌شود
سرپرست اداره کل صمت مازندران از بررسی رفتار رئیس یکی از اتحادیه صنفی کلاردشت با یک بانو در جلسه کمیسون نظارت این شهرستان خبر داد.
رفتار نامناسب رئیس اتحادیه خبازان با بانوی کلاردشتی در کمیسیون نظارت بررسی می‌شود

به گزارش شمال نیوز ، صبوری سرپرست اداره کل صمت مازندران در پی انتشار کلیپی در فضای مجازی تحت عنوان اهانت رئیس یکی از اتحادیه‌های صنفی کلاردشت با یک بانو، گفت: بلافاصله بعد از انتشار این کلیپ موضوع مورد بررسی قرار گرفته و قرار است مطابق با دستورالعمل نظارت موضوع ماده ۵۵ قانون نظام در اولین جلسه کمیسیون نظارت شهرستان این موضوع مطرح و تصمیم مقتضی با حضور اعضای این کمیسیون گرفته شود.

او به موضوع این درگیری اشاره کرد و افزود: این بانو سابقاً در اتحادیه خبازان کلاردشت مشغول به فعالیت بوده که پس از اخراج به اداره کار آن شهرستان شکایت که رأی به محکومیت بر علیه اتحادیه خبازان صادر شده است.

صبوری دیلمی گفت: این بانو در ادامه از طریق مبادی قانونی نسبت به اجرای حکم صادر شده اقدام که مبادرت به توقیف اموال اتحادیه مورد اشاره کرده است.

او افزود: این بانو در راستای اجرای حکم مجدداً با حضور مامورین محترم نیروی انتظامی در محل اتحادیه حاضر شده که متاسفانه رئیس اتحادیه با وی درگیر لفظی می‌شود.

صبوری گفت: چند روز قبل از این درگیری رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان کلاردشت برای حل و فصل این موضوع میانجی گری کرده که متاسفانه منتج به نتیجه نشده است.

او با اشاره به اینکه این اداره کل به هیچ عنوان رفتار اهانت آمیز از سوی اتحادیه مربوطه با این بانو را نپذیرفته، افزود: در اولین جلسه کمیسیون نظارت شهرستان که با حضور اعضای این کمیسیون برگزار می‌شود این پرونده بررسی خواهد شد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.11 seconds.